FAQ
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie składać można za pośrednictwem strony internetowej. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych, drogą tradycyjną oraz mailową.
Czy mogę złożyć zamówienie z odbiorem osobistym?
Tak. W naszym sklepie możliwe jest zamówienie produktów z odbiorem osobistym. Taka możliwość pojawi się w koszyku, gdy wartość towarów przekroczy kwotę 20 zł.
Takie zamówienia muszą zostać opłacone w momencie składania (szybkie płatności, BLIK, przelew zwykły).
Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić później?
Tak. Składając zamówienie w naszym sklepie możesz wybrać płatność za pośrednictwem PayPo. Dzięki temu rozwiązaniu towar otrzymasz od razu, a płatność nastąpi dopiero po 30 dniach bez żadnych dodatkowych kosztów.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Jeśli zamówienie jest opłacone, a wpłata zaksięgowana lub w przypadku zamówień pobraniowych - zamówienie jest realizowane maksymalnie w ciągu 24 godzin (w dni robocze).
Zamówienia, które zawierają produkty z oznaczeniem na karcie produktu: "Produkt na zamówienie" realizowane są w terminie wskazanym w koszyku lub na karcie produktu.
Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie musisz posiadać konta, aby złożyć zamówienie. Polecamy jednak to rozwiązanie, ponieważ będziesz mieć dostęp do historii zakupów. W łatwiejszy sposób też będziesz mógł zwrócić towar.
Czy sklep obsługuje Kartę Dużej Rodziny?
Tak. Chcąc skorzystać z Karty Dużej Rodziny w trakcie składania zamówieniach w Uwagach należy podać numer karty, a w formie płatności wybrać przelew zwykły lub pobranie. Następnie należy napisać maila na biuro@creativehobby.pl z potwierdzeniem, że do zamówienia ma być doliczony rabat przypisany do Karty Dużej Rodziny.
Takie zamówienia premiowane są 5% rabatem, który nie łączy się z innymi rabatami.
Zamówienie - ile czasu mam na jego opłacenie?
Na opłacenie zamówienia masz 7 dni, od momentu jego złożenia. Po tym czasie nasz system automatycznie anuluje Twoje zamówienie.
Czy mogę domówić produkty?
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, istnieje taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, pod numerem 32 282 53 22.
Jak mogę otrzymać fakturę pro forma?
Na ostatnim etapie składania zamówienia, po wybraniu opcji dostawy, zostaniesz przekierowany do podsumowania zamówienia, które zostało złożone. Na samym dole znajdziesz "Dokumenty do pobrania" - tam znajduje się pro forma do pobrania (ważne, aby w trakcie składania zamówienia podać dane do faktury).
Jeżeli potrzebujesz fakturę pro forma z podziałem na nabywca/odbiorca, to daj taką informację w komentarzu i dodaj dane niezbędne do jej wystawienia. Taką fakturę otrzymasz drogą mailową.
Czy wystawiacie fakturę VAT?
Wystawiamy faktury VAT dla zamówień, w których zostanie zaznaczona opcja Faktura VAT oraz zostaną podane dane w trakcie składania zamówienia.
Jeżeli po złożeniu zamówienia zorientujesz się, że dane nie zostały podane, skontaktuj się z nami (telefonicznie lub mailowo) i podaj dane do faktury.
Czy wystawiacie fakturę VAT z podziałem na nabywca/odbiorca?
Tak. Wystarczy w trakcie składania zamówienia w miejscu na uwagi dodać taką informację oraz podać dane nabywcy i odbiorcy.
Czy wystawiacie fakturę z terminem płatności?
Wystawiamy faktury z 7-dniowym terminem płatności dla Instytucji, Placówek Oświatowych, Stowarzyszeń. W przypadku pierwszych 2-3 zamówień faktura z odroczonym terminem wysyłana jest drogą mailową, a paczka z towarem i fakturą w formie papierowej wysyłana jest dopiero w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie. Kolejne zamówienia są wysyłane automatycznie po przygotowaniu, a faktura terminowa dołączana jest do paczki.
Zamówienie złóż przez stronę. W opcji płatności wybierz "Przelew zwykły". W okienku "Uwagi dla sklepu" dodaj informację, że mamy wystawić fakturę terminową.
Jeżeli reprezentujesz inną placówkę publiczną, skontaktuj się z nami w celu ustalenia, czy możesz otrzymać fakturę terminową.
W jaki sposób mogę zwrócić towar?
Darmowy zwrot towaru jest możliwy, gdy minimalna wartość zwracanego towaru wynosi 9 zł. W przypadku mniejszej wartości zamówienia możesz go odesłać sam na nasz adres: KAMPsys Sp. z o.o., ul. Z. Nałkowskiej 11, 41-922 Radzionków. Więcej informacji związanych ze zwrotami w naszym sklepie znajdziesz tutaj.
Czy realizujecie zamówienia indywidualne?
Sprowadzamy towar na zamówienia indywidualne. W celu ustalenia szczegółów realizacji takiego zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy (biuro@creativehobby.pl).
Czy macie w ofercie karty podarunkowe?
W ofercie posiadamy karty podarunkowe o nominałach 50 zł, 100 zł. lub 200 zł. W celu zakupienia takiej karty skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo (biuro@creativehobby.pl). Więcej informacji na temat karty podarunkowej znajdziesz tutaj.
Jak mogę reklamować paczkę lub zamówienie?
Jeżeli chcesz reklamować towar, który od nas otrzymałeś, wyślij zdjęcie oraz opis uszkodzenia na adres biuro@creativehobby.pl. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.